Tuesday, January 4, 2011

BERJALAN TANPA HENTI

Apa pun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apa pun ini
Pelajaran yang bererti

Semoga kepergianmu
Tidak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepian ku...

Apa pun yang terjadi
Berjalan la tanpa henti.


Aik.. tetiba je jiwang si Rahsia Hati ni.. tak caya rasanya. Dah la bertahun tak update.. setahun hanya sekali saya update blog ini (sila nyanyi ala raya) hehe. Lirik kat atas tu tiada kena mengena dengan orang tau.. mesti korang ingat saya putus cinta.. hehe. tak de lah. Sebenarnya lirik tu adalah untuk kata-kata aluan tahun baru.. apa pun yang terjadi saya nak berjalan tanpa henti. Bila saya rasa letih saya duduk sekejap pastu saya nak terus kan berjalan.. mungkin berlari.. hehe.. boleh faham tak.. simbolik tuh.. Apa yang penting semoga kepergian 2010 akan menjadi pelajaran dan kenangan. 2011 pula akan saya tempuh dengan tawakal dan berusaha mendapat keredhaan ilahi.. amin.. INSYAALLAH..

2 comments:

khairanimaisurah said...

selamat tahun baru.... jgn berhenti berharap ecewahhh

aziliana said...

nurilhami : thanks..

 
Blogger Templates by Wishafriend.com