Tuesday, October 25, 2011

Yahoo cuti lagi



Cuti-cuti kali ni ke saya ke Langkawi lagi. Dapat tiket murah pergi balik RM15 terus je booking. Tapi kan dah pergi banyak kali pun still rasa tak puas.. yang best kali ni aktiviti lebih kepada pantai dan menerokai pulau. Rasa macam 4 hari 3 malam tu sekejap je.. dah rasa cam orang putih duk berjemur je.. yang beza tak pakai bikini.. hehehe



Antara aktiviti saya kat sana ialah island hopping ke Pulau Dayang Bunting, Pulau Beras Basah, Pulau Singa Besar pastu snorkeling kat Pulau Payar. Dan yang paling tak boleh tinggal shopping, yang tu memang wajib kot. kalau tak buat tak sah.. hehehe ayat tak ingat.



Tapi yang tidak dijangka akhirnya tercapai ialah naik jet ski. Sebenarnya dah lama saya memasang impian nak mencuba naik jet ski ni dan dapat peluang depan mata akhirnya dengan beraninya saya mencuba. Jangan beritahu kat mak saya tau.. nanti dia marah.. hehe.. mula2 naik tu rasa macam tak takut sangat coz rasa macam naik motor.. press je.. hehe.. cuma kudrat kena lebih sikit coz kena lawan ombak. Tengah syok buat skill tu sampai tak sedar.. rupa-rupanya saya dah jauh dari pantai pastu tengok sekeliling lautan yang luas, "alamak aku kat mana ni tak kan dah sampai thailand kot".. hehe. masa tu barulah rasa takut.. apalagi press jet ski sampai 220 km sejam kot dah rasa macam terbang dah.. pastu baru la main area2 dekat pantai... aa haa tau takut.. tapi best sangat.. nak cuba lagi lah lepas ni.. hehe berangan..




suasana petang yang cantik.. matahari baru nak tengelam..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com