Wednesday, July 22, 2009

Hati dan perasaan ku

Waduh waduh.. dari hari aku buat blog ni sampai skg baru rajin update blog ni. Aku ngaku aku malas sebenarnya. heheh (anak siapa malas ni). Lagipun aku x de masa nk buat. Baru nak buat kena buat keje lain. Satu lagi x tau nak crita apa. Tu pasalnya... Sebenarnya aku ni susah sket nak bcrita lebih suka simpan dalam hati. Tetapi dek tergugat dengan blogger2 lain (kawan opis aku la tu suka sgt menfire) tiba2 je rasa diri ini kudus dan kurus... hehe.


Hari ini dengan bangga nya aku mengexpose kan diri ku ini. Hehe.. tapi nak crita apa ek? Aku rasa nak bercerita bukan nak crita tapi nak membalas pantun kawan aku yang cute sgt ari ni. (teka siapa). Tau la dia crita pasal aku. Takpe takpe ada lori ada bus. Tapi aku dah x naik bus dah. hehee

Sebenarnya kan. X nak crita la. Tu kan rahsia hati. Rahsia dihati tiada siapa yang tau. Hanya aku dan Allah s.w.t sahaja yang tahu. Yang kawan opis aku brcrita tu hanyalah sedikit je tu. Coz itu adalah fakta and auta. Banyak aku sorot2 lagi. Hehehe.

Terima lah pantun dariku ini:-

Buah cempedak diluar pagar
Ambil galah tolong tunjukan
Saya budak baru belajar
Kalu salah tolong tunjukkan

Hhehe tu je pantun dariku ini. Sebenarnya ambe baru nak blajo buat blog ni. Tu pun org (kawan opis aku yg terer buat) tolong buatkan. Kalu x sampai skg aku x de blog.

Bye. jumpa lagi

1 comments:

khairanimaisurah said...

hahahha...memang minah auta tul le

 
Blogger Templates by Wishafriend.com